De club

De club bestaat uit enthousiaste fotografen met uiteenlopende kennis en ervaring. De website, fotoclubnoorderlicht.nl, is het openbare platform van de club. Alle activiteiten die ze uitvoert staan hierop overzichtelijk gerangschikt.

Een greep uit het aanbod van clubactiviteiten:
Een negental vaste clubavonden per jaar, een excursie, een eigen fotowedstrijd, deelname aan een districtswedstrijd, een lezing door een fotograaf, eigen exposities van leden en diverse workshops. We streven ernaar zoveel mogelijk foto’s te bespreken, we vragen daarom ook een actieve participatie van alle leden. We stimuleren het tonen van fotomateriaal geprint en in passe-partout gezet.

Kortom
De doelstelling van onze club is de kwaliteit van ons fotografisch werk verbeteren. Dit proberen we door elkaars werk op een zuivere manier en in een open discussie te bespreken. Zowel beginnende als ervaren fotografen doen inspiratie op om de eigen technische en artistieke capaciteit nog verder te vergroten. Belangrijk vinden we dat onze opgedane kennis wordt verspreid.

Er is tijdens bijeenkomsten altijd ruimte voor geïnteresseerden te komen kijken, de sfeer te proeven en te spreken met bestaande leden. We zijn een gastvrije groep fotografen.