Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

De Klabbe Pluvierstraat 11, Foxhol, Nederland

De bespreekcommissie bestaat deze maand uit: Eppe, Gert en Wim. De foto’s kunnen tot uiterlijk 7 december ingeleverd worden bij deze leden.

De Klabbe Pluvierstraat 11, Foxhol, Nederland

De bespreekcommissie bestaat deze maand uit: Fokko, Arnold, Jenneke en Willy. De foto’s kunnen tot uiterlijk 4 januari ingeleverd worden bij deze leden.

De Klabbe Pluvierstraat 11, Foxhol, Nederland

De bespreekcommissie bestaat deze maand uit: Roelf, Bert, Jan en Sjoerd. De foto’s kunnen tot uiterlijk 1 februari ingeleverd worden bij deze leden.

De Klabbe Pluvierstraat 11, Foxhol, Nederland

De bespreekcommissie bestaat deze maand uit: Nico, Bram en Hendrik. De foto’s kunnen tot uiterlijk 1 maart ingeleverd worden bij deze leden.

De Klabbe Pluvierstraat 11, Foxhol, Nederland

De bespreekcommissie bestaat deze maand uit: Arnold, Willy en Martin. De foto’s kunnen tot uiterlijk 5 april ingeleverd worden bij deze leden.

De Klabbe Pluvierstraat 11, Foxhol, Nederland

De bespreekcommissie bestaat deze maand uit: Yvonne, Bram, Eppe en Gert. De foto’s kunnen tot uiterlijk 3 mei ingeleverd worden bij deze leden.

Jaarvergadering Foto’s voor expo KERN