Bondsfotowedstrijd 2020-2021

Klik HIER voor de Planning BFW 2021

Komend najaar gaat de jaarlijks georganiseerde BFW alsnog plaatsvinden. Het is geruime tijd onzeker gebleven of het evenement zou doorgaan. Op de achtergrond zijn wel gesprekken gevoerd en zijn er plannen gemaakt.

Wat is de situatie nu:

Er zullen regelmatig berichten via mail over de voortgang van de voorbereidingen worden verspreid. Er is door een aantal leden al gereageerd op mijn eerdere vraag naar vrijwillige hulp tijdens het evenement. We ontvangen graag alsnog een aantal aanmeldingen. Jullie hulp is belangrijk.

Meerdere fotoclubs, verspreid over het land, sturen vanaf 1 september ‘21 gevulde fotodozen naar Bertus; hij verwacht voldoende ruimte te hebben gereserveerd voor een overzichtelijke opslag van de inzendingen.

De bond akkoord is met de door ons ingediende begroting voor de twee dagen; de Jurydag op 25 september in De Klabbe en op 16 oktober de Openbare Bespreking in Het Kielzog.

Wij doen als club natuurlijk zelf ook mee. De leden van Fotoclub Noorderlicht kunnen nog tot 9 augustus foto’s digitaal uploaden naar de map ‘Fotobond Digitaal’. Op 30 augustus stopt de inzending naar de Fotobond van de digitale versie van de deelnemende foto’s, tijd genoeg nog voor de secretarissen…

Tijdens de ingelaste clubavond op 9 augustus in de Grote Zaal worden foto’s in passe-partout gezet getoond en toegelicht door de fotografen; met elkaar kiezen we de 10 foto’s die zullen meedoen aan BFW’21.

Kijk nog eens goed naar het bovenstaande schema.

Als er vragen zijn, aarzel dan niet en stuur een mail naar secretaris@fotoclubnoorderlicht.nl

Namens het bestuur,

Bert Meijer