Clubavond, 9 december

Verslag van een clubavond.

De zaal loopt langzaam vol. Er komen groepjes leden al pratend binnen. Koffie en thee staat klaar…
De voorzitter start de avond met een welkomstwoord.
Vanavond is een nieuw lid voor het eerst bij de groep aanwezig. Deze keer is er een delegatie op bezoek van een andere fotoclub uit de omgeving.
De bespreekcommissie krijgt nu het woord. Vanaf afgelopen voorjaar hebben we een andere manier van bespreken van foto’s ingevoerd. Een groot verschil is dat een week vóór de clubavond de commissie de ingediende foto’s bespreekt en verzorgt op de clubavond de presentatie voor de aanwezigen. Op hun beurt kunnen zij reageren op de presentatie en daarmee de besproken foto nog extra aandacht geven. De maker heeft vaak veel aan de inbreng van de commissie en de clubleden.

Bladwijzer de permalink.