Fotoclub Noorderlicht organiseert de Fotobond wedstrijd 2021

Sinds de zomer van vorig jaar is het duidelijk dat de organisatie voor deze jaarlijkse fotowedstrijd voor clubs door Fotoclub Noorderlicht zal worden verzorgd. Toen is direct al met de leden overlegd en zijn de eerste ideeën geopperd. De club is enthousiast. Intussen is de begroting door de Fotobond goedgekeurd en is het licht op groen gezet.

Door de steeds wisselende situatie rond de bescherming tegen het coronavirus is er besloten dat het evenement in het najaar zal plaatsvinden. Nog wel met een slag om de arm, we willen met elkaar op een verstandige manier blijven omgaan.

Het lijkt nu wel bijna zeker dat de wedstrijd doorgaat!

Het bestuur heeft ook ondersteuning gevraagd bij haar leden en bij FACT. We kunnen alvast rekenen op voldoende ondersteuning tijdens de Jury Dag in De Klabbe te Foxhol op zaterdag 25 september en ook de Openbare Bespreking in Het Kielzog te Hoogezand op zaterdag 16 oktober.

Bladwijzer de permalink.